Od mačka v žaklju do sodobnih zlatokopov

Objavljeno: 29.9.2020 | Avtor: Tamara Harb | Kategorija: Dosje | Revija: Oktober 2020

V začetku leta je s številom okuženih s koronavirusom raslo tudi število strani, ki so ponujale rešitve v boju z virusom, in skupaj z njimi še število podjetnikov, ki se poslužujejo t. i. dropshippinga.

V časopisu The New York Times so ugotovili, da je v februarju in marcu ob pomoči storitev podjetja Shopify nastalo več kot 500 novih spletnih trgovin, ki so imele v imenu »covid« ali »corona«. Lastniki številnih novonastalih prodajaln niso poznali, kaj šele preverili, izdelkov, ki so jih prodajali, saj so mnogi bili le posredniki.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki