Objavljeno: 27.2.2014

Tudi SAP in BMW odkrivata denar v podatkih

Na Mobile World Congressu v Barceloni sta podjetji prikazali prototip navigacije, ki s podatki iz SAP-ove pomnilniške baze HANA in-memory, vozniku pošilja osebno prilagojena komercialna sporočila.

Nasveti, kot kje v bližini najti najcenejši bencin ali pa ga natočiti in dobiti brezplačno skodelico kave, so ponekod že povsem vsakdanji pojav, medtem ko bo SAP-ov način omogočal tudi take, z bolj dinamičnimi spremenljivkami v realnem času – denimo o prostih mestih v bližnji javni garaži.

V vozila BMW vgrajeni  ConnectedDrive system naj bi pri vsem tem varno in anonimno prilagajal ponudbo voznikovim osebnim preferencam. Na kakšen način naj bi te ugotavljal, predstavniki obeh podjetij za zdaj še niso natančno pojasnili, si pa lahko predstavljamo, da bo šlo za analizo naših preteklih ravnanj.

Vozniki bodo seveda lahko tovrstno nadlegovanje po želji omejili z nastavljanjem pogostosti in količine ponudb na avtomobilskem zaslonu, v ozadju katerega teče nekakšna virtualna tržnica, gnana s SAP-ovo tehnologijo.

Podjetji sta novost predstavili kot nov korak nasproti dobi interneta stvari oz. the internet of things, v kateri bodo vse naprave okoli nas in njihovi senzorji povezani v omrežja in bodo komunicirali med sabo in seveda tudi z nami.

Podjetja namreč načrtujejo, da bomo vozniki v bodoče pripravljeni odšteti simbolično mesečno naročnino, s katero bomo redno pridobivali informacije in opozorila o ponudbah in prodajnih mestih, ki ustrezajo nekim našim osebnim kriterijem. Denimo, da nas vozilo obvesti vsakič, ko se v bližini nahaja trgovina, ki ima v ponudbi tudi angleško pivo. Na drugi strani pa bodo tudi trgovci brez dvoma pripravljeni plačevati določeno mesečno ali letno vsoto, da bo njihov oglas preko tovrstnih virtualnih tržnic prežal na mimoidoče.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentarji

Vlajke | 27.2.2014 | 09:47

Zanimivo. Probajo nas navadit, da naj bi MI plačevali za reklame. Samo vprašanje je zdej, kaj je res tisto, kaj nam (potrošnikom) bolj paše: plačati, da NE gledamo reklam (razni Kindli) ali plačati, da jih gledamo? Eh, brezveze. Dejmo plačat, pa je mir ;-)

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji