Objavljeno: 6.5.2012

Tablice: rast za Apple, padec za Android

Analiza trga tabličnih računalnikov v prvem četrtletju 2012, ki jo je opravila družba IDC, je prinesla presenetljive rezultate. Po prednovoletni nakupovalni mrzlici se sicer v prvem četrtletju tipično vedno proda nekaj manj izdelkov, toda nihče ni pričakoval, da bo padec pri tako vročih napravah, kot so tablice, znašal kar 38,4%.

Še bolj preseneča, da je kljub številnim novim modelom in ponudnikom prodaja tablic z operacijskim sistemom Google Android močno nazadovala glede na prejšnje četrtletje, zlasti v primerjavi s še naprej zelo dobro prodajo tablic iPad. Medtem, ko je Apple iPad v lanskem zadnjem četrtletju imel približno 54,7% trga, je zdaj zopet poskočil na 68% v prvem tromesečju 2012.

Absolutni poraženec je Amazon s svojimi tablicami Kindle Fire. Lani jeseni so postali trenutni hit s skupno 4,8 milijoni prodanih primerkov, kar je zadostovalo za presenetljivih 16,8% tržnega deleža. Nato pa drastičen padec, tako da so v prvem četrtletju zadržali le še okoli 4% prodaje vseh tablic. Iz mesta številka dve (za Applom) so zdrknili na tretje mesto, ponovno pa se je povzpel Samsung.

Razlog za tak padec Amazona analitiki pripisujejo predvsem dejstvu, da se Kindle Fire uradno prodaja še vedno le v ZDA, kjer se je trg očitno hitro nasičil. Ker ima Amazon načrte za prodajo drugod, s utegne v bodoče razmerje vnovič spremeniti. Kljub padcu v prvem četrtletju pa tablice še naprej ostajajo najbolj vroča tehnologija ta hip. V prvem četrtletju so jih tako prodali 17,4 milijonov kosov, kar je okoli 120% več kot v prvem četrtletju 2011.

http://www.idc.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji