Objavljeno: 25.12.2013

Spletno prevaro mora kriti banka

Zveza potrošnikov Slovenije je dosegla pomembno zmago. Okrajno sodišče v Ljubljani je namreč ugodilo njihovi tožbi, v kateri so v imenu potrošnika, ki je bil zaradi spletne prevare ob 5000 evrov, od NLB zahtevali povračilo nastalih stroškov. Uporabnik spletne banke je pred štirimi leti na lažnem spletnem mestu vnesel identifikacijske podatke ter tako nepridipravom omogočil vstop v njegovo spletno banko, od koder so mu odnesli zgoraj omenjeni znesek. Ker Zakon o plačilnih storitvah in sistemih pravi, da v primeru tovrstnih zlorab stroške nad 150 bruseljčanov krije banka, se je potrošnik obrnil na ustanovo, ki ji je bil vrsto let zvest. Njegovo prošnjo so zavrnili z besedami, da si je sam kriv, ker se pri delu s spletno banko ni dovolj zaščitil. Primer je prevzela ZPS, ki meni, da je dotični boj nadvse pomemben za obravnavanje podobnih incidentov v prihodnosti. Banke, ki uporabo spletnega bančništva spodbujajo, bodo poleg očitnih pridobitev pač morale sprejeti tudi določeno mero odgovornosti.

Times.si

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji