Objavljeno: 12.8.2014 17:00

Po zlorabi spletne banke bo NLB morala vrniti denar

Po štirih in pol letih pravnega spora je višje sodišče v Ljubljani potrdilo sodbo, po kateri mora NLB potrošniku vrniti 5000 evrov, ukradenih z zlorabo spletne banke. Konkretno je šlo leta 2009 (ko je bilo potrošniku ukradenih 5150 evrov) za spletno ribarjenje oziroma lažno spletno stran, na kateri je komitent NLBja vnesel svoje identifikacijske podatke, ki so jih tako pridobili nepridipravi.

Komitent je od NLB zahteval vračilo denarja, kot predvideva zakon o plačilnih storitvah in sistemih, banka tega ni naredila, njihovo mnenje je bilo, da je bil potrošnik malomaren. Slednji se je pritožil na poravnalni svet pri Združenju bank Slovenije, kjer so mu pritrdili in predlagali banki izplačilo škode. Tudi te odločitve banka ni spoštovala, ostala je le sodna pot, pri kateri je komitentu pomagala Zveza Potrošnikov Slovenije.

Prvostopenjsko sodišče je lani decembra odločilo v prid potrošniku, NLBju pa pri tem naložilo, naj povrnejo škodo, ki presega 150 evrov (po zakonu je to škoda, ki jo ob zlorabi nosi komitent). Sedaj je to sodbo potrdilo še drugostopenjsko sodišče.

V zadnjih letih je sicer primerov tovrstnih napadov nekoliko manj, saj je v večino novejših brskalnikov vgrajena dobra zaščita proti njimi, kljub temu pa velja poudariti, da pazljivost nikoli ni odveč. 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji