Objavljeno: 29.9.2012

NFC vizitke

Ideja ni nova. V bistvu je najbolj pogosta raba standarda NFC (Near Field Communication) prav izmenjava informacij. Če se NFC pri plačevanju s telefonom še ni prijel, je položaj drugačen pri menjavi podatkov. Dotično tehnologijo največkrat vidimo v prizorih, kjer se dva telefona s hrbtno stranjo dotakneta in informacija o lastniku "skoči" na tujo napravo. Ideja angleškega podjetja Moo o vizitkah z vgrajenim čipom NFC, zato ni prelomna. Gre za kartončke s tako imenovano tretjo stranjo, kjer NFC hrani elektronsko verzijo podatkov z vizitke. A to še ni vse. Kar naredi sodobne koščke papirja vredne naše pozornosti, je možnost spremembe zapisa, ki ždi v čipu. Tako bodo prodajalci z vizitkami pospeševali prodajo najnovejšega izdelka, predstavili zadnji katalog ali nanje zapisali, kje jih kupci najdejo na sejmu, kjer bodo v kratkem razstavljali. Naštetih je le nekaj primerov, možnosti pa so (skoraj) neomejene. Poanta je v vedno posodobljenih vizitkah, ki jih ni treba dodatno tiskati, če se spremenijo podatki na njih.

Podjetje Moo se je v šestih letih obstoja že uveljavilo kot priljubljen tiskar poslovnih tiskovin, po prevzemu tehnološko ozaveščenega podjetja Flavors.me pa želijo fizičnim vizitkam dodati novo dimenzijo. Vsem strankam, ki pri njih naročijo vizitke, pošljejo tudi brezplačno, z NFCjem opremljeno, kartico, v katero za začetek zapišejo kupčeve kontaktne podatke. Akcija oziroma beta test bo zajemala 150.000 podarjenih NFC vizitk in bo trajala do začetka leta 2013, ko želijo ponudbo tudi komercialno udejanjiti.

Več o NFCju v praktičnih primerih, ki jih bomo podrobneje predstavili v novembrski številki revije Monitor.

uk.moo.com/nfc/

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji