Objavljeno: 7.4.2016 01:00

Neumnosti podjetja Nest

Podjetje Nest, v lasti korporacije Alphabet (Google), v zadnjem času dela niz milo rečeno čudnih potez, ki so očitno posledica internih nesoglasij, pomanjkanje vizije, pa tudi pomanjkanja občutka za kupce. Zadnja od nelogičnih potez je odločitev, da ukinejo storitev v oblaku Revolov Smart Hub, ki je omogočala delovanje koncentratorja IoT Revolov, namenjenega za povezovanje pametnih naprav v domačem okolju.

Na prvi pogled nič takega, če ne bi z ukinitvijo storitve povzročili, da postane koncentrator, za katerega so morali kupci odšteti zajetnih 300 dolarjev, praktično neuporaben. Rešitev je narejena tako, da koncentrator brez povezave na oblačno storitev praktično ne moremo uporabljati. Nest je sicer družbo Revolv kupil oktobra 2014, kmalu za tem pa so nehali s prodajo omenjenega koncentratorja. Februarja so nato najavili da bodo ukinili ključno storitev, le dve leti po nakupu izdelka. Verjetno bo taka odločitev marsikje sprožila preiskave tržnih inšpekcij in združenj za zaščito potrošnikov.

Ta poteza meče precej slabo luč na podjetje Nest in posledično na Google, ki sta nekako v ospredju nastajajoče revolucije internetih stvari (IoT). Namesto da bi utrjevala zaupanje javnosti in strokovnjakov glede smiselnosti vlaganja v naprave IoT in postavila zgled proti pomislekom, da so naprave IoT tvegane iz stališča dolgoročne podpore in varnosti, so zdaj naredili točno to, kar je pravzaprav predmet teh kritik.

Tudi sicer iz okolja družbe Nest prihajajo čedalje številnejše informacije o številnih sporih na vseh možnih frontah. Vodstvo družbe, s Tonyem Fadellom na čelu, se prepira tako z zaposlenimi, kot lastniki. Nedavno se je javno sprl z ustanoviteljem družbe Dropcam, ki so ga kupili (in drago preplačali) pred dvema letoma. Tudi sicer iz krogov blizu vodstva družbe Google prihajajo informacije, da spletni velikan Nest označuje kot svojo največjo napako. Čudi le, da korporacija, kot je Google, tovrstno dogajanje ne zna urediti drugače, kot da se zadeve lomijo na plečih kupcev.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji