Objavljeno: 7.5.2012

Iz revije: Intervju z izvršnim direktorjem Dropboxa

Presenetljivo veliko storitev omogoča uporabnikom računalnikov in pametnih telefonov shranjevanje in skupno rabo v internetnem oblaku. Eni od storitev za gostovanje datotek pa so uporabniki še posebej zvesti, podobno, kot so navadno zvesti storitvam družabnih omrežij ali priljubljenim izdelovalcem strojne opreme. Gre za Dropbox, izdelek mladega podjetja, ki sta ga leta 2007 ustanovila Drew Houston in Arash Ferdowsi, študenta računalništva na Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Storitev omogoča ljudem, da za shranjevanje datotek in map v oblaku uporabljajo skoraj vsako računalniško napravo tako brezskrbno, kot shranjujejo svoje datoteke in mape v pomnilnik svojih naprav. Takšno enostavnost, ki jo ima Houston za "iluzijo", je zelo težko doseči, saj podjetje sili, da se spoprijema z vsemi različicami glavnih operacijskih sistemov, štirimi internetnimi brskalniki in številnimi omrežnimi datotečnimi sistemi. Nobena druga storitev ne podpira toliko različnih sistemov. Dropbox, ki je za številne uporabnike brezplačen, je privabil več kot 50 milijonov ljudi po svetu. Stanovitna rast podjetja skupaj s prihodkom od majhnega deleža uporabnikov, ki plačujejo za dodaten prostor na strežniku in dodatne možnosti, sta nagrajena z borzno vrednostjo, ki jo različna poročila ocenjujejo kar na štiri milijarde dolarjev.

Začetek intervjuja si lahko preberete na tej povezavi, v celoti pa v majski številki revije Monitor.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji