Objavljeno: 1.12.2012

Google proti Amazonu

Google se očitno pripravlja vstopiti na področje spletnih trgovin, kjer dominira s svojo storitvijo Amazon.com. Pravkar so za 17 milijonov dolarjev kupili mlado podjetje BufferBox, ki ponuja inovativne začasne skladiščne omarice, kjer lahko prevzamemo izdelke kupljene prek spletne trgovine. Kadar imamo čas, kar pomeni, da ni treba čakati na poštarja ali odtiti na pošto.

BufferBox je po zamisli zelo preprosta rešitev. Ko kupimo izdelek v spletni trgovini, lahko namesto domačega naslova navedemo enega od kioskov/omaric BufferBox, ki jih izberemo v svoji bližini (to seveda za zdaj velja le za ZDA). Ko je izdelek pripravljen in dostavljen na lokacijo, spletna storitev posreduje elektronsko obvestilo s kodo, ki odpre vrata skladiščne niše, kjer je pošiljka. BufferBox svoje omarice postavlja na najbolj obiskana mesta, kot so postaje javnega prometa, še posebej pa je zadeva priljubljena v študentskih domovih.

Strategija družbe Google seveda ni javno znana, vendar ni težko sklepati, da je to eden od gradnikov nove storitve, ki je še v povoju. Pričakujemo lahko torej, da bo Google, najbrž v kombinaciji s svojimi obstoječimi spletnimi trgovinami (Play) ponudil še precej več, kot zgolj možnost nakupa digitalnih vsebin.

http://www.google.com

https://www.bufferbox.com/

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji