Objavljeno: 10.7.2012

Glas ljudstva

Digitalna distribucija je danes v polnem zagonu. Spletnih tržnic je kot gob po dežju. Ko je Valve ustvaril trgovino Steam, ni bilo tako. Začetki so bili težki, a pionir spletnega razpečevanja iger se ni vdal. Ustvaril je enega največjih prodajnih kanalov digitalne zabave in napovedal, da je čas za naslednji korak. Velik uspeh Pare in njej podobnih prodajaln je s sabo prinesel tudi precej dela, saj je naval razvijalcev pomenil potrebo po gostejšem situ, ki ločuje seme od plev. Večina sodobnih tržnic pred objavo namreč preveri, če izdelek ustreza kakovostnim in drugim merilom, ki jih zapovedujejo splošna pravila prodajalca in želje kupcev. Valve bo moč dal v roke ljudstvu. S tako imenovanim Greenlight sistemom, bomo kupci določali, kateri izdelek bo prestal sito in kateri ne. Na ta način se snovalci sistema nadejajo, da bo kakovost objavljenih naslovov na višji ravni kot doslej, obenem pa naj bi z Zeleno lučjo razbremenili zaposlene, ki se bodo lahko ukvarjali z drugimi rečmi. Prepričani smo, da bo pošten način izbire poživil dogajanje na igričarski tržnici, a hkrati vemo, da se bodo večji projekti dotičnega testa zlahka izognili v velikem loku. Denar je pač sveta vladar.

steamcommunity.com/greenlight/

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji