Objavljeno: 24.5.2013

Facebook Home naletel na mlačen sprejem, možen predčasni odpoklic

Pred dobrim mesecem je Facebook poskusil še na mobilnem trgu. Tam so sicer že prisotni z aplikacijami za vse mobilne naprave in platforme, toda sedaj so šli še korak dlje. Niso ravno izdali svojega telefona, ampak so storili najboljši približek k temu. Aplikacija Facebook Home namreč telefon domala preobrazi v Facebook-phone.

Namesto namizja oziroma ozadja tako vidimo Facebookov vmesnik oziroma Coverfeed. Ves čas vidimo zadnje dogajanje na Facebooku, pa tudi sicer je integracija popolna. Z dvoklikom na človeka lahko sprožimo pogovor ali človeka pokličemo, prav tako se obvestila (Notifications) prikazujejo povsod. Facebook želi združiti podatke iz več aplikacij (imenik, koledar, elektronska pošta, slike) v eno.

Aplikacija Facebook Home je na voljo na tržnici za Android, sicer pa je HTC First telefon, ki ga ima kar prednaloženega. So ga uporabniki vzeli za svojega? Daleč od tega. Facebook Home je doživel vsega milijon prenosov, pa še ti uporabniki niso navdušeni. Prisodili so mu povprečno oceno 2,2 od 5, na glas pa tarnajo zaradi manjkajočih funkcij (app widgets, app folders, docks ...).

HTC First pa je na pol mrtev. AT&T ga je v ZDA prodajal po 100 dolarjev, pa se ni prodalo skoraj nič. Kasneje so ceno znižali na en dolar, pa ni bilo bistveno bolje. Prodali so vsega 15.000 primerkov, kar je za ameriški trg zanemarljivo. Pojavile so se celo govorice, da naj bi telefon umaknili s prodajnih polic in ga vrnili proizvajalcu. To ni povsem res, saj AT&T uradno ni omenjal prekinitve prodaje. Povedali so le, da imajo akcije ves čas, zato brutalno znižanje cene ni nič presenetljivega, o prihodnjih potezah pa da se bodo še odločili. To pa pomeni, da si puščajo možnosti še odprte in da preklic prodaje ni nemogoč.

In zakaj je Facebook Home doživel tako medel sprejem? Razlogov je – kot po navadi – več. Kdor ima rad Facebook, ga bo mogoče namestil, kdor Facebooka ne prenese ali je zgolj ambivalenten, ga niti slučajno ne bo. In slednjih je več kakor gorečih privržencev. Svoje naj bi dodala tudi poslovna kultura v podjetju, saj je Facebook precej časa svojim zaposlenim delil Applove iNaprave, šele v zadnjem času pa so zagnali kampanjo za prehod na Android. Inženirji naj bi bili zato slabše seznanjeni z Androidom, kar je razlog za zelo povprečno opravljeno domačo nalogo, kar se tiče integracije in preizkusa izdelka pred izročitvijo v prodajo.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji