Objavljeno: 22.8.2014 09:10

Detektor skritih oglasov

Oglasi so, vsaj večinoma, nadležni, še posebej na spletnih straneh, kjer na uporabnike prežijo v obliki migajočih pasic in celo glasnih video posnetkov, včasih kar celozaslonskih. Tisti, ki jim gredo najbolj na živce, so si zato že davno namestili dodatke kot je AdBlock, oglaševalci in mediji pa so zato sklenili tihi pakt, s katerim poskušajo oglase prikriti v običajnih medijskih vsebinah (najbolj očitno je to na radijskih postajah, kjer se voditelji »kakor pogovarjajo« z »zanimivimi gosti«, ki so v resnici oglaševalci). To sicer ni dovoljeno (vsaj pri nas), saj morajo biti oglasna sporočila jasno označena kot takšna, vendar ni videti, da bi koga to zelo motilo. Nekateri mediji tako svoje članke podpisujejo z dvoumnimi podpisi kot je »P.R.« (PR – Public Relations), drugi s podpisi »Vsebino omogoča…«. Še slabše je, kot kaže, v ZDA, kjer so taki prispevki podpisani kar z običajnimi imeni »novinarjev«, le včasih je dodano še ime podjetja, ki je vsebino plačalo.

Kakorkoli, vsaj za ameriški del spleta je po novem na voljo dodatek za brskalnike, ki na okoli 50 spletnih straneh detektira tovrstne skrite oglaševalske prijeme. AdDetector je razvil Googlov inženir Ian Webster.

Čakamo, da se bo kdaj kaj takega pojavilo tudi za naš del spleta.  

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji