Objavljeno: 13.6.2016 15:30

Microsoft za LinkedIn odštel 26 milijard dolarjev

Microsoft je sporočil, da bo za 26,2 milijarde dolarjev kupil poslovno družabno omrežje LinkedIn, ki ima več kot 400 milijonov uporabnikov po vsem svetu. Presenetljivo novico sta sporočila izvršna direktorja obeh družb, Microsoftov Satya Nadella in LinkedInov Jeff Weiner.

LinkedIn bo ostal prepoznavna blagovna znamka in bo tudi pod Microsoftom deloval kot zaključena celota. Še vedno mu bo načeloval dosedanji izvršni direktor Jeff Weiner, prav tako bo podjetje obdržalo zaposlene, poslovno kulturo in cilje.

Microsoft je za podjetje ponudil 196 dolarjev po delnici, kar je 50 odstotkov nad petkovo ceno, torej is lahko delničarji podjetja obetajo lep zaslužek. Prevzem bo bržkone končan še letos, saj ga podpirata oba upravna odbora. S tem bo Microsoft dobil pomembno vlogo v poslovnem svetu, kjer je trenutno prisoten zlasti kot ponudnik programske opreme in storitev, sedaj pa bo lahko ponudil še infrastrukturo za mreženje.

V LinkedInu pa soglasno poudarjajo, da gre za izjemno pomemben dan za podjetje (in tudi zelo bogat dan za delničarje), ki bo dobilo možnost v še večjem obsegu nadaljevali svojo strategijo. Več podrobnosti o tem, kakšna bo prihodnja usmeritev obeh podjetji, bo znanega ob 18.00 uri na novinarski konferenci.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji