Objavljeno: 28.4.2016 09:00

Oppo in Vivo prehitela Lenovo in Xiaomi

Po podatkih analitskega podjetja IDC se je v prvem letošnjem četrtletju rast prodaje telefonov upočasnila, pravzaprav so zabeležili najnižjo rast doslej. To pripisujejo predvsem zasičenosti razvitih trgov, kjer je vse manj novih uporabnikov. Najzanimivejša sprememba pa je vzpon še dveh kitajskih podjetji, to sta Oppo in Vivo, po številu prodanih naprav sta se zavihtela na četrto in peto mesto, od tam sta navzdol potisnila Lenovo in Xiaomi.

Število prodanih telefonov se je na kitajskem glede na enako obdobje lani dvignilo le za 2,5 odstotka. Se pa je dvignila povprečna cena tam prodanega telefona, iz 207 dolarjev leta 2013 do 257 dolarjev lani, torej 2015. Po besedah analitikov je to tudi povezano z vzponom omenjenih dveh podjetji, saj ciljata predvsem na srednji cenovni rang do vključno 250 dolarjev. Lenovo je na kitajskem uspešen predvsem pri cenejših napravah (do 150 dolarjev), Xiaomi pa z napravami do 200 dolarjev.

Na prvem mestu po številu prodanih naprav sicer ostaja Samsung, sledi Apple, tretji je Huawei. Letos so jabolčniki prvič zabeležili padec prodaje, konkretno za dobrih 16 odstotkov glede na leto pred tem.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji