Objavljeno: 12.4.2016 01:00

Obiskanost slovenskih spletišč glede na letni čas

Slovensko podjetje, ki se ukvarja z digitalnim marketingom, Red Orbit je izvedlo obširno raziskavo obiskanosti slovenskih spletišč v letu 2015 glede na letni čas. Analiza je zajela več kot 200 spletnih strani in 12 milijonov organskih obiskov. Obiskovalci, ki na določeno spletišče pridejo prek izbranega iskalnika, so običajno gostje, ki se na cilju mudijo dlje, kot naključni mimoidoči. Povprečen čas, preživet na spletni strani iz raziskave je lani znašal minuto in enajst sekund. Najdlje so se na obiskani destinaciji zadržali pohajkovalci po finančnih straneh, najmanj potencialni kupci v spletnih trgovinah. Slednji so si vseeno ogledali največ različnih vsebin (od tri do štiri na obisk). Obisk strani je največji v jesenskem in zimskem času, razen pri spletnih trgovinah, ki vrhunec doživijo junija, ter straneh, povezanih z lepoto in zdravjem ter raznimi informacijskimi portali, ki brstijo na pomlad. Delež slovenskih iskalnikov pada, največ jih na spletne strani pride prek Googlove storitve.

Red Orbit

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji