Objavljeno: 14.5.2015 01:00

Facebook z novicami

Družabno omrežje Facebook ima od nekdaj novičarsko zasnovo. Poleg osebnih objav so zidovi uporabnikov polni deljenih zgodb, med katerimi ne manjkajo udarne vesti s priljubljenih novičarskih portalov. Težavi pristopa sta dve. Na strani uporabnika moti klikanje povezav, ki nas popeljejo na vir novice in iz družabnega omrežja, medtem ko Facebooku ni povšeči zastonjkarstvo tovrstnih objav. Portali, ki so znali izkoriščati priljubljenost družabnih omrežij na čelu s Facebookom, so cveteli na račun njihove priljubljenosti. Nič več. Facebook je predstavil Instant Articles. Neposredno objavljanje novic bo hitrejše in njihovo uživanje dostopnejše. Oglasna pogača se bo seveda delila, svoje bo pobral tudi Facebook. Med prvimi partnerji so The New York Times, BuzzFeed, National Geographic, BBC News in Bild. Njihovi članki bodo sprva vidni le v mobilni aplikaciji operacijskega sistema iOS.

Facebook

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji