Razširimo si Chrome

Objavljeno: 30.1.2018 | Avtor: Jernej Horvat | Kategorija: Dosje | Revija: Februar 2018

Brskalnik Chrome je po podatkih Statcounterja za december 2017 z naskokom najbolj priljubljen brskalnik – s 55,04 odstotka zaseda več kot polovico trga. Sledita mu Safari z 14,86 odstotka in UC Browser z 8,69 odstotka. Pri slednjem gre za hitro rastoči brskalnik kitajskega podjetja Alibaba.

Na dominantnost položaja brskalnika Chrome vplivajo naprave, s katerimi se po spletu brska. Na klasičnih računalnikih je Chrome bolj priljubljen kot na pametnih napravah, saj zaseda 64,72 odstotka celotnega trga. Na drugem in tretjem mestu se z 12,12 in 7,71 odstotka uvrščata Firefox in Internet Explorer. Na pametnih telefonih je stanje za odtenek bolj konkurenčno, saj ima Chrome 49,72-odstotni tržni delež. Na drugem mestu mu z 18,34 odstotka sledi Safari, temu pa se je proti koncu leta 2017 začel nevarno prebliževati UC Browser. Konec decembra 2017 je brskalnik zasedel 15,76 odstotka. Zanimivi pa so podatki pri tabličnih računalnikih, saj je na prvem mestu Safari, katerega tržni delež je 59,48 odstotka. Chrome se z 24,1 odstotka uvršča na drugo mesto. Bistvenih razlik med tržnimi deleži na globalni ravni in v slovenskem prostoru ni; s to razliko, da je med vsemi napravami na drugem mestu Firefox pred Safarijem. UC Browser v Sloveniji zaenkrat še ni navzoč. Omembe vredna razlika je tudi pri uporabi tablic, kjer je na prvem mestu s slabimi 47 odstotki še vedno Safari, a je Chrome z nekaj več kot 40-odstotnim deležem veliko bliže.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Zakup posameznega članka ali dnevni zakup je na voljo tudi samo z vnosom e-naslova.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki