OMB! Družba Giphy prodira v zabaviščni posel

Objavljeno: 30.1.2018 | Kategorija: Na zvezi | Revija: Februar 2018

Nekega toplega nedeljskega večera meseca septembra se je peščica zaposlenih v Giphyju zbrala v recepciji studiev podjetja v Los Angelesu, da bi si ogledala podelitev nagrad Emmy. Ko so s prenosnikom na kolenih in s pločevinko s pijačo ob sebi sedeli pred steno s ploskimi televizorji, so spominjali na študentsko druščino.

A to v resnici ni bil družaben dogodek. Producenti Emmyja so jim namreč naročili, naj že med podelitvijo iščejo zanimive trenutke in ustvarijo nekaj sekund dolge posnetke v formatu GIF ter jih sproti objavljajo, da jih bo mogoče deliti po spletu oziroma družabnih omrežjih in jih uporabiti za komentiranje prireditve – ter z njimi še dolgo po koncu podelitve nagrad podkrepljevati digitalne pogovore.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Zakup posameznega članka ali dnevni zakup je na voljo tudi samo z vnosom e-naslova.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki