Igranje s 3D dotikom

Objavljeno: 31.1.2017 | Avtor: Boris Šavc | Kategorija: Mobilno | Revija: Februar 2017

Zaznavanje stopnje pritiska je Apple predstavil s telefonom iPhone 6s in tehnologijo poimenoval 3D dotik. Uporabniki so bili spočetka navdušeni, nato so na trike z različnim pritiskanjem po stekleni površini zaslona večinoma pozabili. Osrednji razlog za mlačen odziv je pomanjkanje uporabne programske opreme. Najbolje 3D dotik za zadaj uporabljajo igre.

Med boljšimi dirkalnimi igrami na tržnici App Store najdemo naslov Asphalt 8: Airborne, ki ga krasi odlična mehanika drsenja. Slednje igralcu pomaga tako pri premagovanju težjih zavojev kot pri nabiranju pospeška. Igro v osnovi igramo z nagibanjem zaslona, a jo je veliko lažje obvladovati z dodanim 3D dotikom, pri katerem močnejši pritisk na zaslon pomeni takojšen prehod v drsenje.

Znana fantazijska serija Warhammer 40.000 se predstavlja s strelsko igro Freeblade, ki si jo je vredno ogledati, četudi nismo ljubitelj franšize niti ponavljajočih se akcijskih iger. Razlog tiči v popolni podpori tehnologiji 3D dotika. Igra je lep zgled, kaj zaznavanje stopnje pritiska v resnici zmore. Pri streljanju s strojnico nam močnejši pritisk na zaslon dogajanje približa, medtem ko nam pravo moško stiskanje zaslona proži uničujoče rakete. Nadzor je pameten, odziven in navdušujoč.

Ko se helikopter zruši na polje, posejano z zombiji, smo veseli, da držimo v rokah napravo z zmožnostjo 3D dotika. Pobeg pred mesa željnimi mrtveci v igri Into the Dead je lažji, ko telefon zaznava stopnjo pritiska in junaka obrača skladno z njo. Igranje iz prve osebe se namreč pretežno opira na obračanje levo ali desno, čim močnejši je pritisk, tem hitrejša je reakcija. To pride še kako prav, ko naletimo na gostejšo gručo živih mrtvecev. Igra je že v osnovi odlična, 3D dotik pa jo še izboljša.

Nadaljevanje odlične igre Badland, v kateri simpatične zveri vodimo mimo najrazličnejših strašljivih pasti v očesu privlačnem okolju, je s podporo 3D dotiku dodalo svežo plast v nadzorni shemi, kjer je po novem s stopnjo pritiska kosmatince lažje nadzorovati. Novost se je tako obnesla, da so avtorji z njo naknadno oplemenitili še izvorno igro.

Ljubitelje akcije v vesolju bo navdušil nadzor s 3D dotikom v igri Breakneck, kjer z vesoljsko ladjo bežimo pred nevarnimi pastmi in nezemljani, ki nas želijo spremeniti v prah. Zaznavanje stopnje pritiska v igri prispeva k tekočemu gibanju ladje ter posledično olajša pobeg. Mehkejši pritisk na zaslon pomeni počasno reakcijo vesoljskega plovila, močnejši prijem pa gibanje ladje vidno pospeši in ji olajša letalne manevre skozi ozke prehode, ki jih v igri ne manjka.

Za konec predstavimo še eno vidnejših in uspešnejših iger na tržnici App Store. Gre za miselno avanturo z nazivom Blek, v kateri z risanjem gibljive črte pobiramo barvne pike najrazličnejših velikosti, hkrati pa se izogibamo črnih, ki nam črto pojedo. 3D dotik na igranje ne vpliva dosti, močnejši pritisk na zaslon se pozna z debelejše narisano črto. Gre bolj za drobno izboljšavo, ki ne skazi že tako popolne igralne izkušnje.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki