Hej, ti, kdo si?

Objavljeno: 13.6.2017 | Avtor: Miran Varga | Kategorija: Fokus | Revija: Posebna 2017

Hiperpovezan svet bo prinesel nove zmagovalce in poražence. Tudi nova evropska regulativa bo od podjetij zahtevala boljše razumevanje in upravljanje digitalnih identitet, predvsem z vidika zaščite zasebnosti in osebnih podatkov potrošnikov, podjetja pa lahko podrobnejše poznavanje, »kaj« kdo je v spletu in kaj (lahko) počne, izkoristijo za boljše prilagajanje svoje ponudbe.

Danes imamo po svetu že več v internet povezanih »pametnih« naprav, kot je prebivalcev planeta. Njihovo število – povezanih naprav, da ne bo pomote – se vsako leto poveča za okoli tretjino. Za to skrbi predvsem pospešena rast področja interneta stvari. V poplavi ljudi, pametnih naprav, robotov in senzorjev bo prepoznavanje in ločevanje, kaj kdo sploh je, še kako pomembno. Podjetja brez strategije in rešitve upravljanja (digitalnih) identitet ne bodo mogla v celoti izkoristiti potenciala tehnologij s področja mobilnosti, računalništva v oblaku in/ali interneta stvari. Težko namreč upravljaš stvari, ki jih ne poznaš (dobro). Sodobni potrošniki pa zahtevamo, da nam je praktično vsaka rešitev, aplikacija, vsebina ali storitev, do katere dostopamo, oziroma jo uporabljamo, pisana na kožo.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Zakup posameznega članka ali dnevni zakup je na voljo tudi samo z vnosom e-naslova.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki