Glasbeni nasveti iz Cupertina

Objavljeno: 25.4.2017 | Avtor: Boris Šavc | Kategorija: Nasveti | Revija: Maj 2017

Apple je z glasbo tesno povezan od izdaje predvajalnika iPod in odprtja spletne trgovine iTunes, s katerima je lastnoročno spremenil navade navdušencev za glasbo po svetu. Čeprav je na trg pretočne glasbe, ki trenutno prevladuje, vstopil razmeroma pozno, je vez danes enako močna kot na začetku.

Leta 2013 je Apple oznanil nakup podjetja Beats Electronics. S prevzemom se je pod okriljem velikana iz Cupertina znašla tako strojna kot programska oprema podjetja, ki sta ga ustanovila glasbenik Dr. Dre in producent Jimmy Iovine. Čeprav je bilo njuno podjetje znano predvsem po slušalkah, zvočnikih in drugih pripomočkih, je Apple najbolj zanimala njihova pretočna glasbena storitev Beats Music. Razlog je preprost, v Cupertinu so opazili spreminjanje glasbenega trga, tržnica iTunes je v tem obdobju že zaznala petnajstodstotni upad prodaje digitalne glasbe, zato so mrzlično iskali svež pristop. Našli so ga v storitvi Apple Music, ki se je uspešno spopadla s tekmeci, med katerimi še danes vodi pri nas nedostopni Spotify. Število uporabnikov storitve se od odprtja nenehno povečuje.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Zakup posameznega članka ali dnevni zakup je na voljo tudi samo z vnosom e-naslova.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki