Dolgi pohod Marca Zuckerberga na Kitajsko

Objavljeno: 28.12.2016 | Avtor: Emily Parker, MIT Technology Review | Kategorija: Na zvezi | Revija: Januar 2017

Kitajska država rada nadzoruje družbene medije in kaj ljudje počnejo v njih – a za Facebook se zdi, da bi kljub temu rad posloval tudi na Kitajskem.

Za Ameriška internetna podjetja je Kitajska dežela moralnega poraza. Mnogi so upali, da bodo zahodna tehnološka podjetja dosegla sprostitev nadzora kitajske države nad informacijami. A so ta podjetja nazadnje prostovoljno sodelovala v prizadevanjih za cenzuriranje govora državljanov. Yahoo je kitajskim oblastem posredoval podatke o aktivistih, ki so podpirali demokracijo, tako da so končali v zaporu. Microsoft je opustil blog znanega aktivista za medijsko svobodo Michaela Antija. Google je cenzuriral rezultate iskanja, in sicer na podlagi tega, ali so za Kitajsko politično občutljivi. Leta 2006 so se morale te tri družbe zagovarjati pred ameriškim kongresom; predsednik enega od pododborov jih je obtožil »odvratnega sodelovanja« s kitajsko vlado. Google je leta 2010 opustil svoj kitajski brskalnik in se javno pritoževal nad cenzuro in kibernetično varnostjo.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Zakup posameznega članka ali dnevni zakup je na voljo tudi samo z vnosom e-naslova.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki